23 Ekim 2016 Pazar

EMDR Yaptıranlar ne diyor?


EMDR terapisi yaptıranların yorumları

EMDR istemcileri ne diyorsun ...
Ben 20 yılı aşkın bir süredir Kanadalı Ordusu'nun bir üyesi oldu. Ben OSI (operasyonel stres yaralanma), depresyon ve sarhoş bir sürücü tarafından öldürüldü kızım ve eşi kaybı yaşadı. benim parçası tedavi ve iş bir yıldan fazla Sonunda biraz huzur, Öfkem ve depresyon yönetilebilir seviyeye indirdi bulduk. Bugün, ben bu tedavi EMDR kadar şimdiye kadar ruh sağlığı alanında alınan en iyi olduğunu biliyoruz .... tünelin sonundaki ışığı görür, ve harika bir şey yok ilaçlarını olduğunu.
Teşekkür ederim, GC

terapi yaptıranların yorumları


Bu EMDR Küçük kızımı nasıl değiştiğini hakkında bildirmek için bir not olduğunu. Biz Kasım 2005 yılında tedaviye başladı ve şimdiye kadar 8 seans oldu. O 6 yaşında ve istismar edilmekten gelen TSSB şiddetli semptomlar olmuştur. Düzenli tedavi biraz başarılı olmasına rağmen, onun ilerleme yavaş ve ardous oldu. Şimdi sigificantly azaltılmıştır, EMDR ile kızım mutlu görünüyor, ve onun "uyar" (saldırgan öfkeleniyor). Biz EMDR terapisi hala olsa da, biz bu terapi değerli kızı yardımcı olmuştur düşünüyorum ne kadar söylemek için sabırsızlanıyordu. Biz denedim hiçbir şey bu başarılı oldu.
En derin saygılarımla,
RA Colorado


Birkaç yıl önce ben EMDR terapisi yaptırdım. Ben tabii ki, şüpheci oldu. zaman içinde bu noktada, ancak, ben evliliğimi, benim aklı ve çocuklarım ile olan ilişkimi kurtardı görüyoruz. Ben asla çok kaybı ve ettikten sonra TSSB acı bile sağlıklı bir yaşam yolunda durdu ne fark etti. Bu harika bir tedavi var ve daha fazla kişi bu konuda bilgilendirilmelidir. Kaza genelinde çalıştırmak için şanslıydım.
Teşekkür ederim,
JM

Çeviri yapılmıştır