10 Şubat 2017 Cuma

emdr terapisi yaptıranların yorumları

emdr terapisi yaptıranların yorumları


Terapi yaptıranların yorumları;sizlere, hayatınızda nelerin değişebileceği konusunda fikir verecektir.

emdr terapisi görenler

Terapi deneyiminiz olduysa, Önceden gitmiş olabilirsiniz veya halen gidiyor olabilirsiniz tecrübelerinizi burada paylaşabilirsiniz. Birçok ziyaretçimiz Emdr terapisinin yan etkilerini, emdr terapisi yaptıranların yorumları , emdr terapisi sonrasında nasıl değişiklikler olduğunu ve emdr terapisinin zararları olup olmadığını merak etmektedir. Bu konuda bilgi paylaşımında bulunmak faydalı olacaktır.


EMDR terapisi ile yardım alanların yorumları
Ben 20 yılı aşkın bir süre orduda görev yaptım. Mesleğe bağlı aşırı stres, depresyon gibi sıkıntılardan muzdariptim, sarhoş bir sürücünün sebep olduğu ölümle kızımı ve karımı kaybetmenin acısını yaşadım. Bir yıl süren EMDR uygulaması ve çalışması neticesinde zihnimi, hayatımı ve kendimi düzene koymayı başardım. Öfkem ve depresyonum azaldı. Bugün tünelin sonundaki ışığı görebiliyorum. Şimdi bulunduğum yerden daha iyi görebiliyorum ki, EMDR, akıl ve ruh sağlığı alanında, herhangi bir ilaç kullanmak gerektirmeksizin, bugüne kadar aldığım en iyi uygulamadır.
Teşekkür ederim,
G. C.
Kaynak: emdria.org (Çeviri)



Bu notu EMDR uygulamasının kızımı nasıl değiştirdiği hakkında bilgi vermek amacıyla paylaşıyorum. Terapiye Kasım 2005’te başladık ve 8 seans davam ettik. Kızım 6 yaşındaydı ve tacize maruz kaldıktan sonra çok ağır PTSB yani Travma-sonrası stres bozukluğu semptomları vardı. Düzenli terapi almasına karşın fazla bir ilerleme ve iyileşme mümkün olamadı. Şimdilerde EMDR sayesinde kızım çok daha mutlu görünüyor ve öfke patlamaları önemli ölçüde azaldı.
En içten saygılarımla..
R. A.
Kaynak: emdria.org (Çeviri)



Birkaç yıl önce EMDR tedavisine başladım, başlangıçta oldukça şüpheyle yaklaşıyordum. Bununla beraber, şu an içinde bulunduğum durum itibariyle görebiliyorum ki, EMDR, evliliğimi, muhakeme yeteneğimi ve çocuklarımla olan ilişkilerimi kurtardı. Büyük kayıplar yaşamamdan sonra Travma-sonrası stres bozukluğu yaşıyordum ve sağlıklı bir yaşam için gerekli fiilleri hayata geçiremiyordum. EMDR muhteşem bir uygulama ve herkesin bu uygulama hakkında bilgisi olması gerektiğine inanıyorum. Kader karşıma EMDR’yi çıkardı , bu yüzden kendimi şanslı görüyorum.
Teşekkür ederim.
J. M.

Kaynak: http://terapipsikolog.com/yorum/emdr-terapsi-yaptiranlarin-yorumlari/